Što su za generacije naših roditelja bili dnevna štampa i tiskani modni časopisi, to su za današnje generacije Instagram i TikTok. Istraživanja su pokazala kako 60 % mladih do 25 godina, više za pretraživanje pojmova koji ih zanimaju koriste hastagove na društvenim mrežama, nego Google. Ako tome pridodamo i umjetnu inteligenciju koja daje odgovore na mnoga pitanja, onda možemo biti sigurni kako živimo u potpuno novoj, digitalnoj eri koja pruža drugačiji pristup tržištu i informacijama. Nakon korone i ekspanzije webshopova, sada jačaju novi prodajni kanali od kojih TikTok Shop doživljava procvat.
Što je TikTok Shop?
TikTok shop u omogućuje korisnicima kupnju proizvoda putem aplikacije ovog društvenih medija. Pokrenut je u Ujedinjenom Kraljevstvu 2021. i porastao je za ogromnih 295 posto u posljednjih 12 mjeseci (do studenog 2023.). Njegovom usponu, trenutno se ne nazire kraj.
Kreatori sadržaja (s preko 1000 pratitelja), brendovi i trgovci mogu preporučiti proizvode i robne marke putem informativnih, prijemčljivih i kratkih videozapisa, omogućavajući pratiteljima da kliknu na ikonu košarice za kupnju dok gledaju video kako bi kupili spomenute proizvode samo jednim klikom.
Korisnici mogu emitirati uživo omogućujući sljedbenicima da kupe spomenute proizvode u stvarnom vremenu. Zamislite to kao verziju TV kanala za kupnju na društvenim mrežama.
Zašto bismo uopće koristili TikTok Shop?
Prije svega, ovakav način kupnje je vrlo jednostavan, odnosno user friendly. U našim sve užurbanijim životima, to je besprijekorno iskustvo kupovine i dostave bez mnogo planiranja i muke. Bilo da tražite za sebe idealnu noćnu kremu ili imate podugačak popis ljudi kojima želite priuštiti lijepe božićne poklone, ovdje je sve na dohvat ruke.
Tu je i prilika da vidimo kako se određeni proizvodi koriste. Kada je u pitanju njega i kozmetika, ovakvi videi uvelike olakšavaju donošenje odluke. Zato je važno pratiti kreatore sadržaja kojima vjerujete.
Na primjer, Maybelline je lansirao svoj Lifter Plump Gloss ekskluzivno u aplikaciji u studenom, pa vrijedi obratiti pažnju na viralne proizvode koje možete kupiti dok provodite vrijeme na ovoj društvenoj mreži. Tu su i promo kodovi, ekskluzivni popusti i pokloni uz kupnju pa se čini da ovaj shopping kanal, donosi sve više prednosti u odnosu na tradicionalni način kupovine.
FOTO: Unsplash