Optički centar Gvozdanović u predivnom je ambijentu splitskog restorana Dvor predstavio najnoviju kolekciju poznatog britanskog brenda sunčanih i dioptrijskih naočala For Art’s Sake koji je ponovo oduševio originalnošću i idejama.
For Art’s Sake osnovan je 2016. godine u Londonu i svojim odvažnim detaljima, bezbrižnim pristupom luksuzu te specifičnim dizajnom naočala osvaja brojne trendsetterice.
Restoran Dvor blistao je u retro stilu, za dekoraciju je bio zaslužan studio Medo, za cvjetni zid Bloom – Flower Wall, a Oldtimeri_najam za retro automobil.
Dvor je poznat po tradicionalnim hrvatskim i većinom dalmatinskim jelima koje priprema jedan od najpoznatijih chefova u Hrvatskoj, Hrvoje Zirojević, a ovog je puta oduševio nešto drugačijim odabirom hrane.
Svi su uživali u njegovoj verziji engleskog doručka kojim je ispunio želje brenda For Art’s Sake, a sladokusci nisu mogli odoljeti fantastičnim kolačima slastičarki Karle Eremut i Lucije Jurić.
Optički centar Gvozdanović maloprodajna je lokacija s tradicijom dugom preko 30 godina, specijalizirana za prodaju optičkih pomagala te obavljanja besplatne kontrole dioptrije. U ponudi imaju preko 5000 različitih modela sunčanih naočala i dioptrijskih okvira svjetski poznatih brendova, među kojima i For Art’s Sake.
Mateo Gvozdanović, vlasnik Optičkog centra Gvozdanović izjavio je da su Splićanke posebno oduševljene ovim brendom jer su njihove naočale drugačije i posebne. Brojne su se klijentice, među kojima i mnoge osobe iz javnog života izvrsno zabavile isprobavajući naočale ovog inventivnog brenda, poznatog po svojoj filozofiji te motu “Dizajniran za uživanje” i zanimljivim modelima spremljenima u plavo baršunasto pakiranje, a predstavnica For Art’s Sakea u Hrvatskoj, Željana Brzica, potvrdila je da Hrvatice obožavaju ovaj brend koji je od nedavno prisutan na hrvatskom tržištu
FOTO: Extravagant