Najpoznatiji lanac drogerija dm je uz podršku 99.195 kupaca obilježio još jedan Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg šestu godinu zaredom donira pet posto ukupnog dnevnog prometa. Svaka kupnja obavljena na Giving Friday u 178 prodavaonica dm-a i u dm online shopu doprinijela je donaciji od 69.277,08 eura za djecu i mlade bez roditelja ili odgovarajuće roditeljske skrbi o čijem smještaju i dobrobiti brinu Centar za pružanje usluga u zajednici Maestral u Splitu i Centar za pružanje usluga u zajednici Ruža Petrović iz Pule.
„Ova vrijedna donacija pomoći će nam da opremimo stanove na području Pule i Rovinjskog Sela gdje Centar širi usluge boravka te organiziranog stanovanja za trudnice odnosno majke s malom djecom, a uz to da djeci i mladima osiguramo još ugodniji boravak u našem sjedištu u Puli. Uime korisnika i djelatnika Centra zahvaljujem dm-u i svim građanima na donaciji kojom su pokazali društvenu osviještenost i osjetljivost prema onima u najvećoj potrebi te potvrdili da u našoj zajednici uvijek ima ljudi dobra srca“, izjavila je Davorka Belošević, ravnateljica Centra za pružanje usluga u zajednici Ruža Petrović.
Donacija, kojoj su doprinijeli kupci dm-a iz cijele Hrvatske, korisnicima Centra za pružanje usluga u zajednici Maestral također će omogućiti bolju svakodnevicu. Centar Maestral, koji skrbi o više od 250 djece i mladih, donirana sredstva uložit će u završetak rekonstrukcije dječjeg igrališta u splitskom sjedištu te u opremanje stanova i uređenje sobe za druženje najmlađih korisnika s volonterima.
„Iza nas je još jedan uspješan Giving Friday kojim potičemo građane da Crni petak obilježe pomažući onima kojima je podrška najpotrebnija. Odaziv kupaca pokazao je da su sretno i dostojanstveno odrastanje djece i mladih zajednički cilj građana diljem Hrvatske te da, ujedinjeni u solidarnosti, možemo učiniti više za zajednicu. Uime dm-a zahvaljujem svima koji su doprinijeli donaciji koja će Centrima u Puli i Splitu omogućiti da djeci i mladima osiguraju bolje uvjete boravka te sretnije odrastanje“, istaknula je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj.
Prvi Giving Friday dm je organizirao 2018. godine kako bi na Crni petak građanima omogućio da svoju kupnju pretvore u dobro djelo i pomognu zajednici te je, tijekom šest godina, s više od 274.000 eura podržao organizacije koje brinu o društveno osjetljivim skupinama i ustanove čiji je cilj poboljšati zdravstvenu skrb i kvalitetu života građana.