Iza #CAKEME raskošnih torti s upečatljivim porukama, stoji svestrana kreativka, Sabrina Herak Smoković. Zakoračivši iz svijeta produkcije i marketinga u slastičarstvo, unijela je potpuno novi doživljaj na zagrebačku scenu slatkiša i začinila je magijom koja se viđa samo u filmovima. Instagram su okupirale slike slavljenica, preplavljenih radošću dok poziraju uz svoje besprijekorne torte. Tako se zakotrljala lavina #CAKEME obožavanja.
Čini se da niti jedan dobro osmišljen party ne može proći bez ovih torti, a daje se naslutiti da se iza sočnih zalogaja, umotanih u kremaste kreacije veselih boja, krije filozofija koja prerasta u sveobuhvatan brend koji je mnogo više od šarenih torti privlačnog izgleda.
Sve o #CAKEME pokretačima, idejama i planovima, ispričala je za La Vie, osnivačica ovog slasnog brenda koji pršti od radosti.
Osim što radiš kreativne i ukusne torte sa zanimljivim porukama, baviš se marketingom i produkcijom. Kako spajaš ta tri zanimanja i što te inspiriralo da pokreneš baš ovakav slastičarski brend?
Filmska i reklamna produkcija, marketing i proizvodnja torti su besprijekorno upotpunili jedno drugo – produkcija me naučila organizaciji vremena, a marketing kako kreirati i kreativno voditi vlastiti brend. Rodio se #CAKEME koji je zaokružio dugogodišnji rad u reklamnoj industriji i ostvario moje snove o posjedovanju brenda kroz koji mogu komunicirati svoj stil i vizije. Rekla bih da je #CAKEME neplanirani plod moje mašte koji je iz nečeg neplanskog prerastao u ozbiljnu priču s velikim idejama za bližu i dalju budućnost. Zašto neplanski? Zato jer do prije dvije godine, ironično, nisam znala ni kuhati, a zatim je moj životni put odlučio to promijeniti. Moram priznati da su ovdje veliku ulogu igrale i društvene mreže koje su me bombardirale slastičarskim profilima pa se stvorila želja da tako nešto isprobam i ja. Upisala sam osposobljavanje za slastičara, ohrabrila samu sebe i započela novi životni put. Drago mi je što ste u pitanje ukomponirali riječ brand jer je to upravo ono što #CAKEME planira biti – #CAKEME nije slastičarnica, već proizvodnja torti, no prvenstveno platforma koja nastoji promijeniti klasično poimanje torte. Cilj je da #CAKEME postane prva asocijacija na torte.
Kakve torte klijenti mogu odabrati i koji su tvoji bestselleri?
Rekla bih da moji klijenti uglavnom igraju na sigurno, stoga sa sigurnošću mogu reći da je bestseller Barbie roza torta. No, voljela bih to promijeniti i naučiti klijente da se prepuste otkrivanju boja i maksimalno uživaju u tome. Zašto se za idući rođendan ne biste prepustili mašti i osmislili cijelu vlastitu i unikatnu verziju proslave? Zašto ne biste odabrali zeleno-narančastu tortu i obukli zelenu haljinu? Pri narudžbi torte otvorena sam za sva pitanja i spremna svakom klijentu pomoći s odabirom boja i kreiranja njihove vlastite unikatne torte. #CAKEME mora svaki party učini nezaboravnim, a svaku rođendansku fotografiju viralnom na društvenim mrežama.
Kako se naručuju i koliko unaprijed je potrebno rezervirati svoju tortu da stigne na vrijeme?
Naučeni smo da torte moramo naručivati tjednima prije, već tada birati okus i izgled, osmisliti neki tradicionalni natpis, no ljudi su postali spontani i slavlja se ne planiraju tjednima unaprijed, a upravo #CAKEME želi biti opušten po tom pitanju. Politika #CAKEME je da se torte naručuju do dva dana unaprijed, no ukoliko nismo popunjeni, narudžbu možemo primiti i s danas na sutra jer, razumijemo, ideje za besprijekoran poklon uvijek dođu u zadnji tren. Torte se naručuju putem maila ili Instagrama, a sve informacije dostupne su na www.cakeme.hr. #CAKEME funkcionira kao pick up lokacija, stoga je tortu u dogovoreno vrijeme potrebno preuzeti na adresi Lastovska 2A.
Koja je najneobičnija ili najkreativnija narudžba koju si ikada primila, i kako si se snašla u stvaranju te torte?
Baš sam nedavno dobila upit za kreiranjem gotičke torte. Na svaki upit gledam kao na izazov pa sve zahtjeve i prihvaćam, ukoliko se (barem donekle) uklapaju u #CAKEME stil. Moram priznati da sam bila pod pritiskom jer nisam znala hoću li ostvariti očekivanja klijenta, ali mislim da sam u svojoj misiji uspjela. Za dva tjedna me čeka i narudžba za ljubitelja špageta – dobila sam upit za kreiranjem špageti torte pa savjetujem da pratite @cakeme.hr društvene mreže za finalni rezultat.
Kako se tvoj osobni stil i estetski senzibilitet odražavaju na dizajnu i ukrašavanju tvojih torti?
#CAKEME je odraz moje unutrašnjosti. Oduvijek sam se voljela oblačiti u žive boje, a najsretnija bih bila kad bih mogla imati rozi stan, rozu kuhinju i rozi auto (moj dečko nije oduševljen s ovom idejom). Uvjerenja sam da boje pozitivno utječu na naše raspoloženje i da upravo bojama možemo popraviti loš dan. Odrastala sam u ranim dvijetisućitima i pobornica sam Y2K estetike koja nas šarenim naljepnicama i pop princezama povlači nazad u djetinjstvo pa bih možda tako i opisala svoj i #CAKEME stil. No, s druge strane, mnogo pratim Instagram i Pinterest i volim biti u toku s modnim aktualnostima kako bih klijenticama mogla ponuditi proizvod s kojim će njihova Instagram objava biti zamijećena i u trendu.
Na koji način pronalaziš balans između tradicije i inovacije u izradi torti za razne prilike?
#CAKEME je stvoren upravo kako bi odstupio od tradicionalnog shvaćanja torte – torta ne mora biti bijela, ne mora imati Happy Birthday natpis, ne mora se naručivati tjednima prije. Rekla bih da #CAKEME nema nekih posebnih tradicionalnih elemenata, već želi biti apsolutno inovativan u svojem postojanju. #CAKEME su visoke torte, srcolike torte, raskošne torte, mogu biti kičaste, drugačijih i nespojivih boja, mogu imati natpise, mogu biti način komunikacije, savršen poklon za rođendan, savršen poklon za prekid.
Ako bi mogla napraviti tortu koja predstavlja tvoj brend kao osobu, kakva bi ona bila – od okusa do izgleda?
Unutrašnjost bi bila od pistacija s kiselkastom dozom šumskog voća, a izvana bi bila spoj roze, ljubičaste i narančaste boje. Natpis bi bio: God bless this hot mess. Neka pršti od radosti.
Na koji način bi voljela da se razvija #CAKEME?
U bliskoj je budućnosti cilj graditi #CAKEME brend kroz Instagram, a trenutno sam u fazi osmišljavanja unikatnog sadržaja kojeg ću ponuditi i TikTok publici. Želim da to bude nešto drugačije od do sad viđenog. Na dobrom sam putu, bit će uskoro vani prvi video. Paralelno s aktivnim ulaganjem u građenje zajednice na društvenim mrežama, želim održavati #CAKEME izložbe torti te #CAKEME partyje s degustacijama. U polubliskoj budućnosti cilj je otvoriti #CAKEME showroom, a u daljoj budućnosti, ukoliko sve bude išlo po planu, a zajednica bude prihvatila #CAKEME, voljela bih otvoriti slastičarnicu, a vjerujte mi, ona mora biti najbolje i najfotogeničnije mjesto u gradu.
Koja je najvrednija lekcija koju si naučila u ovom poslu?
Iako sam kratko u ovom poslu, naučila sam da nema preskakanja koraka iako su prisutne velike ambicije. Ništa ne dolazi preko noći, ništa nije lako ostvariti i svi prolaze kroz prepreke u poslu. Zapravo, naučila sam da prepreke treba uzbuđeno iščekivati i veseliti im se jer je svaka prepreka učiteljica. Ovaj posao me naučio strpljenju, još boljem planiranju vremena, ali i uživanju u malim stvarima kao što su torte jer nas upravo male stvari čine najsretnijima.
FOTO: #CAKEME