Osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina, organizatori Weekend Media Festivala udružili su snage s agencijom Degordian i kreirali HR.Weekend, festival koji je svojim konceptom već zaintrigirao modernu HR industriju. U jeku borbe za talentima i kvalitetnim kadrom, poslodavci danas moraju pronaći način da se prilagode tržištu i pronađu te zadrže najbolje ljude. Više nego dovoljno je to razloga za pokretanje projekta koji će biti specijaliziran i baviti se problemima novog doba. Tako je i nastao HR.Weekend – festival namijenjen svim HR profesionalcima, voditeljima ljudskih potencijala, poslodavcima i predstavnicima tvrtki, kao i svima zainteresiranima za kreiranje modernih HR praksi.
Dr Nikolaos Dimitriadis
Kako i zašto tvrtke moraju mijenjati svoje poslovanje ako žele privući zaposlenike Z generacije
“HR je jedna od najvažnijih tema današnjice, koja intrigira neovisno radi li se o korporacijama ili malim tvrtkama, pa će i program HR.Weekenda pokriti sva važna pitanja. Ono što nas razlikuje je da neće samo struka pričati o struci, već ćemo moći čuti i druge stručnjake od kojih možemo učiti i izvući nešto za naše područje. Govorit će se o promjenama koje su se već dogodile, ali i o onima koje se tek trebaju dogoditi – a sve to iz ugla psihologa, neuroznanstvenika, top leadershipa, HR-a, influencera i zaposlenika”, objašnjava direktorica programa i voditeljica ljudskih resursa u Degordianu, Antea Britvić Božiković.
Na HR.Weekend stiže poznati svjetski neuroznanstvenik i neuromarketer Nikolaos Dimitriadis koji je radio gotovo sa svim vodećim svjetskim tvrtkama i proučavao 5500 mozgova iz različitih zemalja za potrebe neuromarketinga. Dr. Dimitiriadis primjenjuje neuroznanost u poslovnom i obrazovnom sektoru već više od petnaest godina.
Munawar Ahmed, predavačica Leadershipa, Etike i Profesionalne prakse na School of Visual Arts i gostujuća predavačica na Stanfordu, uči iskusne timove kako djelovati s učinkovitošću, ali i s ljudskosti. Prepoznatljivost je postigla gradeći godinama vrlo uspješne i što je još važnije sretne timove iz svijeta bankarstva, osiguranja, zdravstvene skrbi, telekomunikacija, izdavaštva i maloprodaje, koji su redom osvojili nagrade na svjetskim razinama. Na prvom HR.Weekendu Munawar će obraditi jednu od gorućih tema današnjeg poslovnog svijeta – kako i zašto tvrtke moraju mijenjati svoje poslovanje ako žele privući zaposlenike Z generacije, te kako to djeluje na sve ostale generacije.
Munawar Ahmed
Program će obuhvatiti teme od tržišnih trendova do inkluzije stranih radnika
HR.Weekend od 21. do 24. rujna obradit će teme koje se kreću od stanja na tržištu koje prolazi brojne promjene – Big Quit, Burts of Tech Bubble, Market Shiftinga, pa do propitivanja jesu li te promjene pozitivne i kako ih možemo uklopiti u svoje poslovanje ili od njih pobjeći. U programu će se govoriti i o mentalnom zdravlju, inkluziji stranih radnika, transformaciji i skaliranju HR odjela, talent managmentu, generacijskim razlikama i brojnim drugim temama.
Antea Britvić Božičković
Cilj festivala je prodrmati postojeće stanje tržišta i propitkivati ustaljene prakse, te čuti iskustva brojnih stručnjaka, panelista i predavača iz svijeta i regije. U Degordianu već godinama rade na usluzi employer brandinga za klijente, a do sad su već izradili velik broj strategija koje koriste neki od najvećih i najpoznatijih poslodavaca u regiji. Prošle su godine na tržište izašli i sa Stetoskopom, alatom za istraživanje zadovoljstva zaposlenika kojim su dodatno pojačali svoju uslugu i utjecaj na regionalnoj HR sceni.
“Zaista smo u bliskom kontaktu sa skoro cijelom HR zajednicom u regiji i potreba za ovakvim projektom je velika. Na tržištu nedostaje modernijeg pristupa temama i promišljanja praksi, a sam program smo i krojili prema inputima stručnjaka i HR leadera u regij, pa se mogu očekivati teme koje su aktualne i potrebne, kaže direktorica Employer Branding unita u Degordianu, Iva Majstorović koja je i dio je organizacijskog tima HR.Weekenda.
Iva Majstorović
Pozitivne rekacije zajednice na najavu ovog festivala nadmašile su očekivanja, ističu organizatori Pepermint agencija i Degordian. Mnoge tvrtke već su rezervirale mjesta za svoje HR stručnjake, što potvrđuje da je koncept dobro prihvaćen i željno iščekivan. HR.Weekend postat će centralno mjesto za razvoj ideja, praćenje trendova, druženje i networking kako za zaposlenike tako i za poslodavce, a sve pod okriljem Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog medijskog i poslovnog festivala, koji će se održati u Rovinju od 21. do 24. rujna.
Ulaznice za HR.Weekend trenutno su dostupne po early bird cijenama na stranici hr.weekend.hr a sve novosti pratite putem službenih FB, IG i LinkedIn kanala.