Parfemi imaju neobičnu moć: mogu nas vratiti u neki trenutak, u jedan osjećaj, u život koji smo možda zaboravili. No samo rijetki od njih uspiju postati dio povijesti. Reminiscence je jedan od tih izuzetaka. Brend rođen 1970. na Francuskoj rivijeri, u Antibes-Juan-les-Pinsu, kombinirao je modu, nakit i parfeme u jedan originalni potpis. Dok su drugi brendovi pratili trendove, Reminiscence ih je stvarao. Njegova priča započela je kada su Zoé Coste i Nina Amaddea odlučile u miris pretočiti ono što su živjele: boemski luksuz, mediteransku slobodu i sanjivu estetiku francuskog juga.
Patchouli — parfemska legenda koja je obilježila generaciju
Kada je Reminiscence predstavio Patchouli, nitko nije slutio da će postati kultni miris jedne ere. Patchouli nije bio samo parfem nego manifest, olfaktivna definicija individualizma i senzualnosti. U jantarnim i drvenastim notama skrivala se doza neukrotivosti, gotovo buntovnički karakter koji je taj parfem učinio ne samo popularnim, već i nezaboravnim. Patchouli je postao “miris identiteta”, miris koji ne nosiš da bi osvojio druge, nego da bi izrazio sebe.
LE REM — ljeto zarobljeno u bočici
Dvadesetak godina kasnije, Reminiscence je još jednom iznenadio industriju. I dok su se parfumeri natjecali u raskošnim cvjetnim kompozicijama, brend je predstavio LE REM, miris koji je mirisao na more, sol, kožu zagrijanu suncem i onaj trenutak kada izlaziš iz mora i sitne kapljice ostaju na ramenima. REM je bio toliko ispred svog vremena da ga danas mnogi smatraju pretečom modernih “aquatic” mirisa. Dok drugi parfemi o moru pričaju, REM ga zaista miriše.
Veliki povratak — modernizirane ikone za novu publiku
Nakon više od pet desetljeća, Reminiscence doživljava renesansu. Brend je ušao u novu fazu pod vodstvom Gaëlle de Prunelé i Davida Lozanoa, u suradnji s renomiranom parfemskom kućom Robertet. U fokusu je osvježavanje kultnih mirisa poput Patchoulija i Rema, ali bez odricanja od njihove autentične osobnosti. Formule se moderniziraju, komunikacija se osvježava, a brend ponovno otvara butike i vraća se na police parfumerija. Ono što je nekoć bila parfemska revolucija, danas je nostalgičan, ali suvremen povratak izvornom luksuzu.
Zašto se beauty urednice ponovno zaljubljuju u Reminiscence?
U svijetu u kojem parfemi sve češće zvuče isto, Reminiscence ostaje hrabro drugačiji. Njegovi mirisi imaju karakter, teksturu i priču. Oni nose vrijeme i emociju. Brend ne pokušava biti savršen, pokušava biti iskren. To je rijetko u današnjoj industriji u kojoj parfemi često nastaju po formuli “što će se dobro prodati”. Reminiscence polazi od sasvim druge filozofije: parfem treba govoriti. Treba imati dušu.
Za koga je Reminiscence?
Za svakoga tko želi miris koji se ne uklapa u kalup. Za one koji žele miris koji se pamti. Za one koji znaju da stil nije samo ono što odjeneš, nego i ono što ostaje u zraku nakon što odeš iz prostorije.
Reminiscence ne pokušava biti trend. On je podsjetnik da je pravi luksuz autentičnost. To je miris koji ne nosiš da bi se svidio drugima. To je miris koji nosiš da bi bio svoj.




