Iva Goluža – vlasnica brenda Qushin: “Spremni smo za njemačko tržište, imamo novu kolekciju i novi web”

Sadržaj članka

Podijeli

Zamislite svijet u kojemu udobnost i stil idu ruku pod ruku, a svaki komad namještaja priča jedinstvenu priču o strasti, kreativnosti i posvećenosti. U takvom svijetu živi i stvara Iva Goluža, vlasnica brenda Qushin, koja je svoju ljubav prema dizajnu i estetici pretvorila u prepoznatljiv brend. Iva je dokaz da, kada slijedite svoje snove i slušate svoje srce, možete stvoriti nešto doista posebno. Danas ćemo zaviriti u njezin svijet, saznati što ju pokreće, koje su tajne njezinog uspjeha i kako je Qushin postao sinonim za udobnost s karakterom. Pripremite se za razgovor pun inspiracije i pozitivne energije s ekskluzivnim novostima o širenju na druga tržišta, novoj web stranici i kolekciji koja će u rujnu ugledati svjetlo dana.

Kako je započela Vaša priča s brendom Qushin? Možete li nam reći nešto više o inspiraciji i ideji koja stoji iza osnivanja Qushina?

Kao i većina poslovnih poduhvata, i ovaj moj je počeo iz vlastite potrebe. Prije deset godina, kada se i rodila ova ideja, ponuda ležajeva i jastuka za pse je bila zaista katastrofalna. Sjećam se točno trenutka kada sam sjedila u dnevnom boravku u novouređenom stanu (osobno preferiram moderne i minimalisticke interijere) i gledala u taj Bakov jastuk i pomislila: “Pa je li moguće da nema ljepših jastuka za pse? Ne mogu to držati u dnevnom boravku.” I tako je sve krenulo. Danas Qushin čine dvije osnovne kategorije; Pets i Living. Living obuhvaća proizvode namijenjene unapređenju životnog prostora ljudi (Lounge kolekcija outdoor i indoor namještaja), dok Pets ostaje vjeran originalnoj misiji – pružiti kućnim ljubimcima vrhunski komfor, s time da osim kušina sada u ponudi imamo i kolekciju ogrlica, povodnika, torbi za kućne ljubimce, zatim je tu kolekcija i za mace i mnogi drugi proizvodi.

Koje su ključne vrijednosti i filozofija vašeg brenda? Na koji način te vrijednosti utječu na dizajn i proizvodnju vaših proizvoda, posebno krevetića za kućne ljubimce, ali i Living kolekciju?

Qushin je fokusiran na kreiranje visokokvalitetnih proizvoda s naglaskom na udobnost, dizajn i funkcionalnost. Ključne vrijednosti brenda su kvaliteta izrade, dizajn, funkcionalnost, briga za kućne ljubimce i inovacije.

Qushin se ponosi korištenjem vrhunskih materijala koji su dugotrajni, izdržljivi i sigurni za kućne ljubimce. Svaki krevet je pažljivo dizajniran i izrađen kako bi osigurao maksimalnu udobnost za pse svih veličina. Isto vrijedi i za našu Lounge kolekciju u kojoj smo spojili različite materijale, kako bi pružili iznimnu udobnost, ali i dugotrajnost.

Dizajn nam je jako bitan i zato stavljamo veliki naglasak na estetiku. Svi naši proizvodi su modernog dizajna, a zahvaljujući velikom izboru boja i materijala, svaki proizvod može se prilagoditi osobnom ukusu i stilu. Moram spomenuti da smo 2021. za naš model Sofa dobili zlatnu medalju na European Product Design Awardu. Sofa je moj dizajn i zaista mogu reći originalan i inovativan i iznimno sam ponosna što je stručni žiri to prepoznao. Ali jos više me veseli da je Sofa jedan od najprodavanijih naših modela.

Od iznimne važnosti nam je osigurati da su proizvodi jednostavni za održavanje i prilagođeni svakodnevnoj upotrebi. To uključuje mogućnost skidanja i pranja presvlaka, otpornost na mrlje i vodu te jednostavno sastavljanje i rastavljanje.

Filozofija brenda temelji se na ljubavi prema kućnim ljubimcima. Qushin proizvodi krevete koji zadovoljavaju sve potrebe pasa, pružajući im prostor u kojem se mogu osjećati sigurno i udobno.

Neprestano radimo na unapređenju svojih proizvoda, istražujući nove materijale i dizajne kako bi poboljšali kvalitetu proizvoda.

Kombinacija ovih vrijednosti i filozofije osigurava da Qushin bude sinonim za luksuz i kvalitetu.

Krevetići za kućne ljubimce su postali vrlo popularni u posljednje vrijeme. Što mislite, zašto su vaši krevetići tako dobro prihvaćeni na tržištu? Što ih izdvaja od konkurencije?

Upravo kombinacija svih ovih ključnih vrijednosti koje sam nabrojala. Tržište je danas preplavljeno svakakvim proizvodima, kupci su i sami često zbunjeni, ne znaju što mogu očekivati od proizvoda koje naruče. Ni cijena više nije garancija kvalitete i kupci danas žele znati što dobivaju. Mi smo u tome od početka transparentni i tko god nas prati ovih devet godina, zna da je svaki naš novi proizvod, nova kolekcija bolja od prethodne. Kupci to prepoznaju jer ovo što smo napravili u devet godina, ne može se napraviti bez istinske emocije. A emociju je lako imati kada volite i vjerujete u to što radite. Prekrasan je osjećaj kada imamo pse koji su na kušinu od kada su bili štenci i rastu zajedno s nama, dolaze po nove navlake, nove proizvode.

Vaša Living kolekcija također privlači puno pažnje. Možete li nam reći više o njoj? Koji su najpopularniji komadi i zašto mislite da su toliko popularni među kupcima?

U Living kolekciji također smo kombinirali dizajn i funkcionalnost. Ono što je naš najveći adut i kod Pets i kod Living proizvoda je ono što se zapravo ne vidi na slikama. Ništa u tim jastucima, bean bagovima, nijedan materijal, nijedan patentni zatvarač, nijedan detalj nije slučajno baš na tom mjestu na kojem je. Stalno promišljam zajedno sa svojim timom u proizvodnji što može biti bolje, što možemo promijeniti. To je jedan stalan proces koji nikada ne završava. Djelomično radi moje perfekcionističke prirode koja mi cijeli život neda mira, ali bez toga ne bi bilo Qushina takvog kakav on danas je. Tako da kupci to vide, prepoznaju i ne možeš ostati ravnodušan na to.

Kako biste opisali trenutno stanje na tržištu domaćeg namještaja u Hrvatskoj? Koje su glavne prednosti i izazovi s kojima se suočavate kao domaći proizvođač?

Tržište outdoor namještaja je ili preskupo ili manje skupo, a nekvalitetno. Tako bih ja to nekako opisala. Ne znam jesam li naletila nekada na nešto outdoor, a da je povoljno. Velikim je to dijelom iz razloga što su outdoor materijali zaista skupi. S obzirom da sada zaista znam mnogo toga o tekstilu, materijalima i svemu, ljuta sam kada vidim da se prodaje npr. outdoor garnitura za sjedenje i onda obuku jastuke u obične (ne outdoor) materijale koji uopće nisu za vanjsku upotrebu. To je vrlo često slučaj zašto je neka garnitura onda “povoljna”. Kako imamo našu proizvodnju te znamo raditi custom made projekte, moram reći da često te jastuke “povoljno” kupljenih garnitura presvlačimo u naše outdoor materijale.

Koji su aktualni trendovi u dizajnu namještaja koji utječu na vaše kreacije? Kako se prilagođavate tim trendovima, a da pritom zadržite autentičnost i prepoznatljivost brenda?

Pa rekla bih da su sada u modi, više nego ikada, gotovo svi stilovi. Pratim dosta dizajnere interijera i primijetila sam da mnogi kombiniraju sve i svašta. Nema više nikakvih pravila, rekla bih kao i u modi. Ja osobno to ne preferiram, više volim ono “manje je više”. Trendove više volim pratiti u materijalima koje onda kombiniram u proizvodima. Npr. taj teddy materijal i samt su trenutno ultrapopularni. Do nedavno je to bio velvet, sigurno se svi sjećaju i sigurno ga mnogi još imaju u svojim prostorima. Upravo jer se trendovi sve brže mijenjaju nikad ne bih kauč u dnevnom boravku kupila u teddy materijalu, ali jastuk za psa ili samo tabure ili koji deko jastuk, to da. To i kupcima često savjetujem, kauč neka bude bezvremenski, a detalji neka budu moderni i trendy. Teddy ce izaći iz mode i tada samo promijenite i kupite novu navlaku za svoj kušin, a što ćete sa žutom kuhinjom ili teddy kaučem?! Taj zahvat tada je puno skuplji.

Kvaliteta je jedna od najvažnijih aspekata pri odabiru namještaja. Kako osiguravate visoku kvalitetu svojih proizvoda? Koje materijale i tehnike koristite u proizvodnji?

Bez ikakvih kompromisa radimo s najboljim materijalima. Otporni su na grebanje, peru se, suše u sušilici, a opet mekani. Ne mogu zamisliti da radimo jastuk na psa koji neće biti mekan. Grozim se zato svih onih ležajeva za pse od umjetne kože. Da, znam da se jednostavno održavaju, ali danas postoje materijali koji se isto tako jednostavno odrzavaju, dlake se jednostavno skidaju, a na dodir su puno ugodniji. Industrija tekstila toliko napreduje da se i ja znam iznenaditi.

A što se tehnika tiče, koristimo posebnu tehniku kada punimo jastuke za pse. Tom tehnikom pazimo da u jastuku nema previše zraka kako pas ne bi za mjesec dana imao spljošten jastuk bez ikakve forme.

Kako je uvođenje eura utjecalo na platežnu moć Hrvata i njihovu kupovinu namještaja? Jeste li primijetili promjene u ponašanju potrošača otkako je u Hrvatsku uveden euro?

Iskreno, nismo primijetili veće promjene u ponašanju kod naših kupaca. Nama većina kupaca dolazi ciljano, znaju zašto žele Qushin i znaju jako dobro što dobivaju za svoj novac.

Uslugu koju nudimo našim kupcima ne znam hoće li igdje dobiti. Sve popravke, nadopune svih kušina, radimo i kada nam kupci donesu svoj proizvod nakon četiri godine. Iako nijedan proizvod tog tipa na svijetu nema garanciju nakon četiri godine, mi to odradimo našim kupcima gratis u roku od 24 sata. Naša briga o kupcu ne prestaje nikada.

Što vas najčešće pitaju zainteresirani kupci kada se raspituju o vašem brendu i proizvodima? Koje su njihove glavne brige ili nedoumice i kako im pomažete pri donošenju odluke?

Održavanje im je najbitnije. I zatim ono ključno pitanje: koji model bi bio najbolji za njihovog psa? Neodlučnima pomažemo oko odluke, iako zadnju riječ ima kupac. Ono što sam primijetila je to da ljudi često po sebi donose odluku. Misle, ako se pas voli sklupčati dok spava, da mu treba najmanji jastuk. Ali zaboravljaju da psi ne borave u svom jastuku samo dok spavaju. Neki se i igraju, donose igračke, dekice, izvale se, igraju itd…. Zapravo kao i ljudi, pa i mi svašta radimo u krevetu, ne spavamo samo. Po toj logici, onaj tko spava na boku trebao bi kupiti najuži krevet na svijetu. 🙂 Tako da psu jastuk ne treba samo za spavanje, to je njegov prostor koji mu treba pružati sigurnost i ugodu.

Kakvi su vaši planovi za budućnost Quishina? Imate li u planu proširenje asortimana, ulazak na nova tržišta ili možda neke inovacije u dizajnu i proizvodnji?

Imamo puno planova. Trenutno smo najviše fokusirani na osvajanje njemačkog tržišta. A paralelno s tim, radimo i na novoj kolekciji koju izbacujemo sada u 9. mjesecu. Novi web www.qushin.com na koji sam jako ponosna nam je napokon gotov. I novi dućan kojeg smo otvorili u Zagrebu, na adresi Radnička cesta 1a zaista sve obori s nogu. To je naša oaza koja najbolje održava filozofiju brenda – toplo i prijateljsko mjesto u kojemu svatko može pronaći nešto za svog ljubimca, ali i za vlastite trenutke dokolice i opuštanja.

FOTO: Qushin

AUTORICA TEKSTA

Slični članci