HR.Weekend: HR industrija dobiva vlastitu pozornicu na Weekend Media Festivalu

Sadržaj članka

Podijeli

HR.Weekend je novi koncept nastao širenjem Weekend Media Festivala.

 Osluškujući potrebe tržišta u proteklih nekoliko godina, organizatori Weekend Media Festivala odlučili su udružiti snage s agencijom Degordian i kreirati festival koji će svojim konceptom predstavljati neku novu i modernu HR industriju.

HR.Weekend namijenjen je svim HR profesionalcima, voditeljima ljudskih potencijala, poslodavcima i predstavnicima tvrtki, kao i svima onima kojima su razvoj i primjena inovativnih strategija u upravljanju ljudskim resursima u fokusu. Cilj ovog festivala je kreirati platformu koja će predstavljati najnovije trendove i prakse u upravljanju ljudskim resursima kroz primjere najutjecajnih leadera današnjice, te stvarati okruženje za razmjenu iskustava i razmišljanja s drugim stručnjacima u

industriji.

Tomo Ricov, Danijel Ackermann

Ono što HR.Weekend izdvaja od sličnih konferencija je okruženje Weekend Media Festivala koje uz brojna predavanja i panele, posjetiteljima daje jedinstvenu atmosferu uz druženje, networking i zabavu.

“HR.Weekend novi je brand Weekenda. Nastao je nakon što smo na prošlogodišnjem izdanju uočili da nije dovoljno imati samo jedan panel ili predavanje na temu ljudskih potencijala, već da tu ima prostora da tome posvetimo i dva dana. HR trendovi mijenjaju se skoro na dnevnoj bazi, a nakon razgovora s brojnim akterima ove scene shvatili smo da na tržištu ima prostora i potrebe, ne samo

za HR festivalom, nego za mjestom susreta HR-a i svih ostalih branši koje već tradicionalno dolaze na Weekend.” kaže Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala i Pepermint agencije.

Tomo Ricov

Program HR.Weekenda uskoro će biti dostupan, a najavljuju se brojna imena HR scene, koja će pokrivati teme poput Talent Managementa, Data Science, People Analytics i Leadership, a sve u kontekstu progresivnog i modernog poslovanja.

Jedan od najpoznatijih je svakako, Dr. Nikolaos Dimitriadis, direktor i suosnivač tvrtke Trizma Neura, vodeće u području neuroznanosti, koja povezuje neuroznanost i ponašanje s područjem marketinga, komunikacija, leadershipa i obrazovanja. Dr. Dimitriadis dosad je proučio više od 5500 mozgova iz 25 zemalja za potrebe neuromarketinga, neuroHR-a i akademskih svrha.

Danijel Ackermann

Munawar Ahmed prepoznatljivost je postigla gradeći godinama vrlo uspješne i što je još važnije sretne timove iz svijeta bankarstva, osiguranja, zdravstvene skrbi, telekomunikacija, izdavaštva i maloprodaje, koji su redom osvojili nagrade na svjetskim razinama. Na prvom HR.Weekendu Munawar će obraditi jednu od gorućih tema današnjeg poslovnog svijeta – kako i zašto tvrtke moraju mijenjati svoje poslovanje ako žele privući zaposlenike novih generacija, te kako to djeluje na sve ostale generacije.

HR.Weekend postat će centralno mjesto za razvoj ideja, praćenje trendova, druženje i networking kako za zaposlenike tako i za poslodavce, a sve pod okriljem Weekend Media Festivala, najvećeg regionalnog medijskog i poslovnog festivala. Sve novosti možete saznati putem stranice hr.weekend.hr, te preko službenih FB, IG i LinkedIn kanala.

FOTO: PR

Slični članci