Fit u novoj godini: Plan vježbanja kod kuće – prvi mjesec za početnike

Sadržaj članka

Podijeli

Kreiranje plana vježbanja kod kuće može biti izvrstan način da ostanete aktivni i zdravi, osobito ako tek počinjete vježbati. Evo nekoliko koraka koje možete slijediti kako biste izradili plan vježbanja za mjesec:

Postavite specifične ciljeve za svoj plan vježbanja

Što želite postići svojom rutinom vježbanja? Želite smršaviti, izgraditi mišiće, poboljšati kardiovaskularnu kondiciju ili nešto treće? Postavljanje jasnih ciljeva pomoći će vam da ostanete motivirani i usredotočeni na svoj plan vježbanja.

Odaberite vježbe koje odgovaraju vašoj razini kondicije

Ako tek počinjete, možda biste trebali započeti s vježbama s malim utezima od 2 kg, ili nekim drugim malim opterećenjem, kao što su hodanje ili joga. Postupno povećavajte intenzitet kako postajete fit.

FOTO: Unsplash

Uzmite u obzir svoj raspored

Ali i način života kada planirate svoje treninge. Koliko dana tjedno možete realno posvetiti vježbanju? Koliko dugo možete posvetiti svakom treningu? Ostavite vrijeme za treninge u periodu koji najbolje odgovara vama i vašem životnom stilu.

Kombinirajte svoje treninge kako bi stvari bile zanimljive

Iako je važno imati dosljednu rutinu vježbanja, također može biti korisno kombinirati nekoliko aktivnosti isprobavanjem novih vježbi. Vježbe uz plesnu koreografiju ili kombiniranje vježbi može spriječiti dosadu i održati vas motiviranima. Sklekovi, plenkovi, vježbe s girjom, vijača ili sobni bicikl, kombinacija su koja neće dozvoliti da se ulijenite.

Postavite specifične ciljeve za svoj plan vježbanja

Što želite postići svojom rutinom vježbanja? Želite smršaviti, izgraditi mišiće, poboljšati kardiovaskularnu kondiciju ili nešto treće? Postavljanje jasnih ciljeva pomoći će vam da ostanete motivirani i usredotočeni na svoj plan vježbanja.

FOTO: Unsplash

Odaberite vježbe koje odgovaraju vašoj razini kondicije

Ako tek počinjete, možda biste trebali započeti s vježbama s malim utezima od 2 kg, ili nekim drugim malim opterećenjem, kao što su hodanje ili joga. Postupno povećavajte intenzitet kako postajete fit. Ako imate bilo kakva medicinska stanja ili ozljede, svakako se posavjetujte s liječnikom prije početka programa vježbanja.

Razmotrite svoj raspored

Ali i način života kada planirate svoje treninge. Koliko dana tjedno možete realno posvetiti vježbanju? Koliko dugo možete posvetiti svakom treningu? Ostavite vrijeme za treninge u periodu koji najbolje odgovara vama i vašem životnom stilu.

FOTO: Unsplash

Kombinirajte svoje treninge kako bi stvari bile zanimljive

Iako je važno imati dosljednu rutinu vježbanja, također može biti korisno kombinirati nekoliko aktivnosti isprobavanjem novih vježbi. Vježbe uz plesnu koreografiju ili kombiniranje vježbi može spriječiti dosadu i održati vas motiviranima. Sklekovi, plenkovi, vježbe s girjom, vijača ili sobni bicikl, kombinacija su koja neće dozvoliti da se ulijenite.

Pratite svoj napredak i po potrebi napravite prilagodbe

Pratite svoje treninge i kako se osjećate nakon svakog treninga. Ako ne vidite napredak koji želite ili ako vam se čini  kao da previše trenirate ili si ne postavljate dovoljno izazova, razmislite o prilagodbama svog plana vježbanja.

Najvažnije je slušati svoje tijelo i pobrinuti se da vježbate sigurno i na razini koja odgovara vašoj razini kondicije. Također je dobra ideja konzultirati se sa zdravstvenim radnikom ili certificiranim osobnim trenerom ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica o svom planu vježbanja.

Slični članci